תאורה במשרד
תוכן עניינים

תאורה במשרד – עד כמה היא משמעותית ואיך לבחור נכון?

זה לא סוד, משרד שהתאורה בו היא איכותית הוא משרד שנוח ונעים לעבוד בו. אך לא מדובר רק על נוחות ואסתטיקה אם כי על שמירה על בריאות ממשית של הראייה, ובכלל. במשרדים בימינו לצערנו לא כולם נותנים דגש על תאורה איכותית בזמן שכן מתמקדים באלמנים אחרים כמו ארגונומיה וריהוט איכותי. הנה מספר הנחיות לבחירת התאורה המתאימה למשרד, המשמעות של תאורה איכותית ובכלל, איך תמצאו חלל עבודה מתאים עבורכם.

החשיבות של תאורה במשרד שלכם:

כאשר אנחנו שוכרים משרד הדבר הראשון שאנחנו חושבים עליו זו עבודה שתהיה אפקטיבית, רגועה, מקום שבו האנשים המגיעים לעבוד ירגישו בבית. כי עבור לא מעט מאתנו, המשרד, הוא בית שני. ולכן כאשר אנחנו שוכרים משרד חשוב שיהיו בו לא רק אלמנטים של מטבח נעים ואסתטי, שירותים נקיים, אלא גם תאורה המביאה לעבודה אפקטיבית ותורמת לרווחת הבריאות הכללית של העובדים. לתאורה נכונה יש מספר יתרונות עיקריים:

  • משפרת את הפרודוקטיביות

תנאי תאורה טובים יכולים לשפר משמעותית את הריכוז והיעילות. חללים מוארים, עמומים או בהירים מדי עלולים להוביל למאמץ בעיניים, עייפות וירידה ברמת הפרודוקטיביות.

  • שיפור מצב הרוח

תאורה מלאכותית טבעית ומעוצבת יכולה להעלות את מצב הרוח ולתרום לסביבת עבודה חיובית יותר.

  • השלכות בריאותיות

תנאי תאורה לא טובים עלולים להוביל לשורה של בעיות בריאותיות כמו כאבי ראש, מאמץ בעיניים ואפילו הפרעות שינה וחשוב אם כן לתת את הדגש על תאורה מיטבית, למען בריאות כללית  טובה יותר.

  • אסתטיקה ונראות חזותית

עיצוב תאורה מתחשב יכול להפוך חלל רגיל לסביבה מעוררת השראה, שיכולה לעורר יצירתיות ולטפח שיתוף פעולה.

על פי המומחים של חברת 'אמיס', המובילה בישראל בתחום הנדל"ן המסחרי ולה משרדים ומתחמי משרדים להשכרה בהוד השרון והסביבה, כאשר אתם בוחרים תאורה במשרד שהינה נכונה אתם לא רק חושבים על חזית המשרד, אלא גם על רווחת האנשים העובדים בו ולכן, תאורה היא הרבה יותר מאור או אלמנט אסתטי.

מה חשוב לקחת בחשבון בבחירת התאורה הנכונה

כאשר אתם מתכננים משרד על כל סגנונותיו והעיצובים השונים בו, חשוב להתאים את התאורה בהתאם לכך. כאשר אתם מתאימים את התאורה, כמובן שמומלץ לעשות זאת בהתייעצות ובליווי אנשי מקצוע המתמחים בתחום. הנה מספר פרמטרים שיש לקחת בחשבון בתהליך התאמת תאורה למשרדים:

  • אור טבעי

מקור התאורה הטוב ביותר הוא אור יום טבעי. חללי העבודה צריכים להיות מתוכננים כדי למקסם את כניסת האור הטבעי אל המשרד.

  • תאורה במשרד מותאמת למשימות

זהו אזורים הדורשים משימות תאורה ספציפיות, כגון קריאה, כתיבה, שרטוט או ציור. מנורות שולחן עם זרועות וראשים מתכווננים יכולות להיות מועילות למדי.

  • תאורת סביבה

תאורה במשרד זו פועלת כשכבת הבסיס של האור, ומאירה חדר שלם בצורה אחידה. אור רך ומפוזר עובד בצורה הטובה ביותר עבור תאורת סביבה ומונע כאבי ראש ומאמץ של העיניים בזמן העבודה.

  • יעילות אנרגטית

בחרו בנורות לד שאינן רק חסכוניות באנרגיה אלא גם בעלות תוחלת חיים ארוכה יותר מהמנורות הקלאסיות ולכן חשוב לא רק לדאוג לסביבה בתהליך זה, אלא גם לדאוג לכך שיש לכם מוצר בעל תוחלת חיים מספיק ארוכה וטובה.

  • גמישות

עם כניסתן של מערכות התאורה החכמות, יש בהחלט מקום לשקול ולהשקיע בתאורה חכמה המתכווננת אוטומטית לפי השעה או התפוסה ביום ובמערכות החכמות האופציה הזאת בהחלט קיימת.

לא מתפשרים על איכות ומקצועיות בעולם העסקי

בחירת התאורה הנכונה למשרד שלכם היא תהליך בעל ניואנסים המצריך גישה אסטרטגית. בחירה זו לא רק משפיעה על הנראות החזותית של המשרד, אלא גם ממלאת תפקיד מרכזי ברווחתם ובפרודוקטיביות של האנשים העובדים בו. בהתחשב בכל הגורמים הרלוונטיים תוכלו ליצור סביבת עבודה הרמונית ויעילה. לכן בחיפוש אחר עיצוב חלל עבודה אידיאלי, קל לשפוך אור, תרתי משמע, על סביבת עבודה טובה ויעילה.

חברת 'אמיס' שהינה חברה מבית קבוצת א.מ.י יקותיאל היא חברה המובילה בתחומה בנדל"ן מסחרי. לחברה משרדים בהוד השרון והסביבה להשכרה החל ממשרדים בודדים ועד למתחמי משרדים וחדרי ישיבות. המשרדים מתאימים למשרדי פרסום, נדל"ן, מעצבי פנים, משקיעים, חברות היי-טק וגם משרדי עורכי דין. הצוות המיומן והמקצועי ממתין להתאים לכם את המשרד הנכון וכמובן, גם עם התאורה הנכונה לעבודה אפקטיבית ובריאה.

 

 

המאמרים האחרונים שלנו