מה הכי חשוב שיהיה לעובדים במשרד?
תוכן עניינים

מה הכי חשוב שיהיה לעובדים במשרד?

חלל העבודה שלכם הוא המקום הכי חשוב של העסק שלכם, בוודאי אם אתם מעסיקים עובדים. המשרד יהיה מרכז ליבו הפועם של העסק שלכם ולכן אתם חייבים להביא בחשבון את סידור המשרד, העיצוב שלו, הריהוט, המכשור והאווירה בו. אלה ישפיעו במיכה ניכרת על הביצועים והפרודוקטיביות של העובדים שלכם, על הביצועים בארגון בכלל, על האווירה בין העובדים ובין העובדים ללקוחות וכו'. אנו באמיס דואגים לעצב ולסגנן את המשרדים וחללי העבודה שלנו ברמה הגבוהה ביותר, תוך מציאת פתרונות פונקציונליים מותאמים אישית לצרכי הלקוח, יצירת סביבת עבודה מאפשרת ופרודוקטיבית וכן יצירת אווירה נעימה ואנרגיות חיוביות במתחם. בבואכם לעצב ולסגנן את המשרד שלכם אתם רוצים להתחשב בדברים הבאים.

#1 – חלל עבודה מאפשר:

החלק המרכזי במשרד יהיה כמובן סביבת העבודה עצמה. בסביבת העבודה או חלל העבודה אנו רוצים שהעובדים יוכלו ליהנות מסביבת עבודה מאפשרת, פרודוקטיבית, נעימה ואיכותית. חלל העבודה צריך לספק לעובדים סביבה נוחה – כלומר שאם הם יעבדו ברעש גדול ייתכן ולא יוכלו לעשות את העבודה שלהם. לעומת זאת, עובדים מסוימים שיעבדו בחדר סגור לבד ירגישו חוסר נוחות, בדידות, שעמום וגם כן לא ירגישו בנוח. מנהלים למשל כן ישמחו לחדר משלהם, כי על אף שהם יעבדו בו שעות רבות במהלך היום כשהם לבד – הם ירגישו מיוחדים יותר ונבדלים מהעובדים תחתיהם בארגון שיש להם משרד משלהם, שטח אחסון, ריהוט וציוד משלהם ומקום שיכולים להתאים אותו באופן אישי לצרכים ולרצון שלהם, לאווירה שהם רוצים ליצור.

#2 – אזור שקט למנוחה:

בכל משרד בינוני ומעלה חשוב שיהיה גם אזור שקט למנוחה. אצלנו באמיס יש מגוון אזורים כאלה כמו הרופטופ שלנו, כמו השטח שמסביב לבניין ולעתים גם בחדרים ספציפיים בתוך החלל. כל עובד זקוק להפקה שלו במהלך היום, לעתים גם יותר מאחת. במהלך ההפסקה העובדים רוצים ליהנות מהשקט שלהם, לשוחח עם חבריהם לעבודה או עם יקיריהם בטלפון בפרטיות ובנחת. הם צריכים אזור מרוחק מחלל העבודה שיוכלו להיות בו בשקט ובנחת, לצבור אנרגיות מחודשות ולחזור רעננים יותר לעבודה.

#3 – מטבחון ושירותים מטופחים ונקיים:

רווחת העובדים והאורחים שלכם במשרד הינה הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לדאוג לו. בעל עסק שדואג לרווחת העובדים יגרום לעובדים להעריך אותו ואת מקום העבודה שלהם ולא לרצות לאבד אותו. על כן אותם עובדים ירצו להשקיע מעצמם, להוכיח את עצמם ולעבוד טוב יותר. מטבחון ושירותים יהיו 2 מהמתחים החשובים ביותר באזור המשרד שלכם. לעתים חללים אלה יהיו משותפים עם משרדים נוספים באותה הקומה/המתחם ולעתים אלה יהיו פרטיים עבור אותה החברה השוכרת או רוכשת את המשרד. ככל שהחברה גדולה יותר ושטח המשרד שלה גדול יותר, כך גם חשוב לדאוג למטבחון ושירותים פרטיים, נקיים ומטופחים.

#4 – צמחיה ופריטים דקורטיביים:

לצד סביבת עבודה, מנוחה ורווחה לעובדים שלכם אתם רוצים לדאוג גם לאווירה במשרד וכמובן לעיצוב המשרד. אלה יושפעו במידה ניכרת מהצמחייה ופרטי הדקורציה. בין אם אתם רוצים להוסיף פרטי אומנות, פריטים מודפסים המקדמים את המותג שלכם ובין אם מדובר במזרקה או עציצים שאתם משלבים בתוך המשרד, חשוב יהיה לדאוג למתחם נעים, חי ואנרגטי לעובדים שלכם. אלה יתרמו לסביבת עבודה נעימה, זורמת ומאפשרת יותר, תגרום לאפקט רושם ראשוני מיוחד לאורחים שלכם ולעובדים חדשים ותיצור סביבת עבודה הרמונית ומלאה אנרגיה חיובית.

#5 – תשתיות מתקדמות:

תשתיות מתקדמות חיוניות במגוון רחב של משרדים ובתי עסק שונים. אצלנו באמיס למשל ניתן ליהנות ממתחם חדר כושר המיועד לשוכרים ולעובדיהם במתחם שלנו בהוד השרון. אצלכם יכול להיות שיהיה מדובר בעמדות עבודה בעמידה או אפילו הליכונים המאפשרים לעבוד ולעשות כושר בו זמנית, תוך שמירה על זרימת דם בגוף ומקסימום ערנות. במקומות אחרים זה עשוי להיות חדר משחקים או נטרווקינג ועוד.

לסיכום; דאגו לרווחתם ונוחיותם של העובדים במשרד שלכם ותוכלו להרוויח מכך עובדים מרוצים יותר, שרוצים לשמור על מקום העבודה שלהם וכאלה המתפקדים בצורה טובה יותר ביום יום. הגדלת התפוקה של העובדים תתרום לשיפור הביצועים והפעילות בעסק, הגדלת הכנסות, מתן שירות לקוחות טוב יותר ושיפור שביעות הרצון בקרב העובדים.

 

המאמרים האחרונים שלנו