משרד להשכרה בחלל עבודה משותף
תוכן עניינים

משרד להשכרה בחלל עבודה משותף – הטעויות שכדאי להימנע מהן

אחד הטרנדים החמים ביותר בשנים האחרונות בכל הנוגע להשכרת משרדים ובחירת מתחם עבודה המתאים לנו הוא משרד להשכרה בחלל עבודה משותף. משרד שכזה יכול לספק לבעל העסק (ולעובדיו) יתרונות רבים ומשמעותיים של פרודוקטיביות, רושם חיובי על הלקוחות והאורחים, סביבת עבודה מקצועית ומאפשרת יותר, נטוורקינג ושיתופי פעולה עם אנשי מקצוע אחרים ועוד. על אף כל היתרונות הנהדרים הללו השכרת משרד בחלל משותף לא מתאימה לכל אחד ולכן בבואכם לבחור את שטח ההשכרה המתאים לכם ביותר חשוב להימנע מכמה טעויות נפוצות.

#1 – אורך תקופת ההשכרה:

משרד להשכרה בחלל עבודה משותף הוא חלל עבודה שיכול להיות מושכר הן לפי שעה או יום והן לפי שכירות חודשית. זהו אחד היתרונות של משרד מהסוג הזה ומצד שני חשוב מאוד לקחת בחשבון את תקופת ההשכרה שאתם צריכים. כמובן שככל שזמן ההשכרה קצר יותר כך העלות פי שעה או יום תהיה גבוהה יותר. לדוגמה: חלל המושכר ב-2500 ₪ לחודש עשוי להיות מושכר בעלות של 150-200 ₪ ליום במידה ומושכר לפי שעה או ליום אחד. אם אתם מתכננים לשכור את המשרד לפחות מספר פעמים במהלך החודש דברו עם בעל המקום לחבילת שכירות משתלמת יותר עבורכם.

#2 – קחו בחשבון גם את היתרונות אבל גם את החסרונות:

להשכרת משרד בחלל עבודה משותף יש יתרונות רבים כפי שכבר ציינו, אולם יש לו גם חסרונות כמו מחסור בפרטיות, לעתים סביבת העבודה מעט רועשת ומקשה על הריכוז ויש הרבה הסחות דעת מסביב. חיסרון נוסף הוא שלא תוכלו למתג יותר מדי את המשרד שלכם כיוון שהוא כבר יהיה מעוצב, מסוגנן ומרוהט וכך הוא ישמש עבור כל מי שמשכיר אותו.

#3 – אל תסתכלו רק על המחיר:

בעלי עסקים רבים המשכירים חלל עבודה בדרך כלל מסתכלים על המחיר כפרמטר הראשון שהם בוחרים. כמובן שחשוב גם להיות בבקרה על התקציב שלכם ולוודא שאתם עומדים בהוצאות החודשיות שלכם. עם זאת חשוב מאוד לבחון גם פרמטרים אחרים העשויים למשל להשפיע על נוחות העבודה שלכם במקום ועל הפרודוקטיביות שלכם, על הרושם שייווצר ללקוחות שלכם המגיעים להתארח אצלכם במקום ועוד.

#4 – אל תצפו למתג את החלל שלכם עם השכרה לטווח קצר:

משרד קבוע מאפשר לכם למתג ולעצב את המשרד בהתאם לצבעי וצרכי המותג שלכם. משרד להשכרה בחלל עבודה משותף יגיע לרוב מעוצב ומרוהט בהתאם להחלטת בעל הבית ובהתאם לכך כל חברה או בעל עסק שישכיר את המקום יעשה בו שימוש. ניתן לדבר עם בעלי המקום לביצוע שינויים והתאמות באישור, כאשר לרוב זה יהיה כפוף להשכרה לטווח ארוך יותר.

#5 – הכירו היטב את השותפים שלכם למשרד:

דיברנו על כך שנטוורקינג ושיתוף פעולה עם אנשי מקצוע אחרים בחלל המשותף שבו אתם משכירים משרד יכול להיות פתרון נהדר וקרש קפיצה לצמיחה של העסק. עם זאת, צריך לקחת בחשבון שלא כל אנשי המקצוע עשויים להתאים לכם ברמת שיתוף הפעולה או ברמת הנוחות שלכם לעבוד לידם. לדוגמה: ייתכן ומתחרה שלכם שוכר משרד ממש באותו החלל שאותו אתם שוכרים, ייתכן ואנשי מקצוע בסמוך עליכם מקבלים מדי יום ילדים המטופלים אצלם ועושים המון רעש בזמן הטיפול או ההמתנה וכו'. אתם רוצים להכיר היטב את השכנים שלכם ובהתאם לכך לקבל החלטה מושכלת ונכונה יותר לגבי חלל העבודה שאתם שוכרים.

אנו סמוכים ובטוחים כי קבלת החלטה מושכלת יותר לגבי סוג המשרד ו/או חלל העבודה שאתם זקוקים לו יאפשר לכם לצמוח ולשמור על יציבות לאורך זמן רב יותר. אם יש לכם שאלות או רוצים להגיע לביקור במתחם העסקים של אמיס בהוד השרון – צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

המאמרים האחרונים שלנו