אופסייט
תוכן עניינים

מה זה אופסייט ואיך הוא יכול לעזור לעסק שלכם?

אופסייט היא בעצם אסטרטגיה ברמה העסקית בה אירועים, פעילויות או פגישות מתקיימים מחוץ למסגרת העבודה הרגילה של הארגון. מדובר על גישה שמיישמים ארגונים רבים כאשר המטרה המרכזית היא להגביר את תחושת אחדות הצוותים, להעניק תמריץ מנטלי לעובדי החברה בכל הדרגים והתפקידים החל מזוטרים ועד לבכירים ביותר ופשוט לרענן את מהות החברה. איך אסטרטגיה זו יכולה לסייע לכם במשרד, ולמה חשוב להגיע אל האנשים הנכונים שיכולים לארח את הפעילות שלכם? מיד תגלו את כל התשובות.

איך אופסייט יכול להרים את העסק שלכם?

תרבות האופסייט קיימת הרבה מאד שנים ובתקופה האחרונה אף התפתחה משמעותית. בזמן שבעבר הזמנים עבור גיבוש הצוותים במשרד היו מוגבלים בשל לא מעט סיבות, כיום האסטרטגיה עוסקת בעיקר בסדנאות לגיבוש צוותים, מנהלים ואף מפעילה פעילויות הכוללות מפגשים להדרכה ופגישות המביאות לפעילות עסקית ענפה. כאשר אתם שוכרים מקום עבור פעילות אופסייט חשוב שהמקום יהיה מותאם לכך, והצוות המקצועי ידע שבכך מדובר על מנת שיוכל להביא לתרגולים לצורך שיפור יצירתיות עסקית, פעילויות לגיבוש, מפגשים שונים לסיעור מוחות ועוד אלמנטים שמסייעים להתנהלות עסקית טובה יותר כאשר יוצאים מאזור הנוחות המשרדי ומתרעננים במקום אחר, שונה, שמביא למחשבה עסקית אחרת. כאשר הפעילות מאורגנת כמו שצריך התהליך מניב תוצאות איכותיות של חדשנות, העלאת מורל הצוותים, שיפור במחשבה העסקית והגדרת יעדים עסקיים איכותיים יותר.

מהן המטרות לשמן מארגנים את הפעילות?

לא מעט חברות במרכז ובהוד השרון משתמשות באסטרטגיה זו לצורך קידום עבודה משותפת, שיפור יצירתיות, ובאופן כללי דאגה לתרבות עסקית פשוט טובה יותר. אלו הן כמובן המטרות העיקריות של התהליך. חשוב לציין שאחוזי ההצלחה בתהליך זה הם גבוהים מאד ולא מעט חברות מגיעות לתוצאות איכותיות המניעות תהליכים רבים בחברה מה שמוכיח את הצלחת התהליך. האלמנט החשוב ביותר הוא הליווי המקצועי שהחברה מקבלת מגורם חיצוני המארח את האופסייט. חברה מקצועית המספקת פתרונות לתהליך מאפשרת לחברות להגיע למטרות שלהן מחוץ למשרדים שלהן, להדגיש את יעילות התהליך ולהביא לכך שהתוצאות הללו תאפשרנה לרענן את האסטרטגיה אחת לכמה זמן באופן שוטף וקבוע.

האם יש טיימינג מיוחד עבור האסטרטגיה הזו?

אירוע זה הוא לא אירוע שיש להחליט עליו מעכשיו לעכשיו. מדובר בפעילות שחייבת להיות מתוכננת היטב, עם מקום מוגדר מראש וליווי מקצועי על ידי אנשי מקצוע המבינים היטב בכל צעד בתהליך. אם אתם רואים שעבודת הצוות במשרד היא כבר לא כמו פעם, או שהעובדים זקוקים להתרעננות ולתגבור המחשבה היצירתית זה הזמן להתחיל להניע את התהליך. אך חשוב שתתבוננו היטב ולעומק בתהליך העבודה בחברה, ואם יש צורך, גם ערכו שיחות אישיות עם הצוותים על מנת לקבל את האינדיקציה המלאה וההתרשמות האישית שלכם. לפעמים שבירת השגרה המשרדית יכולה להוביל לשינויים מרעננים שמביאים את הצוותים לשבירת היומיום והשגרה העסקית, ותוך כך, לתוצאות יצירתיות ומעניינות שמביאות לתפוקת עבודה טובה יותר.

איך נדע לבחור נכון את המקום לפעילויות?

כאשר בוחרים את המקום הנכון יש לוודא שהמיקום אכן מתאים לאופי החברה שלכם, לתרבות העסקית, ולהתייעץ עם אנשי המקצוע במקום האם הם יכולים לתרום ליצירתיות ולתפוקת העבודה הגבוהה שאתם מעוניינים שתיווצר בעקבות תהליך אופסייט ענייני וממקד. פעילות שנעשית בתנאים שאינם שגרתיים מביאה לחיבור בין אנשי הצוות, גורמת להם להתמודד עם סיטואציות שלרוב הם לא רגילים אליהן ביומיום ותוך כך מביאה לתוצאות המיוחלות העסקיות בהתבוננות עמוקה בתהליכי העבודה. חוויית הגיבוש העסקית הספציפית הזו היא לא אירוע גיבוש רגיל. מדובר בסדנאות חדשניות המתוכננות בקפידה על מנת להעמיק את החיבור בין אנשי הצוות ולהגביר את היצירתיות ושיתוף הפעולה ולכן חשוב שתתייחסו אל התהליך בהתאם על מנת שהוא יוביל אתכם אל התוצאות המיטביות.

חשוב שתהיו בידיים הטובות ביותר

אנחנו בחברת 'אמיס' מזמינים אתכם להינות ממתחם אופסייט איכותי ובליווי מקצועי של אנשי הצוות שלנו באיזור המרכז והשרון כדי לגלות עד כמה התהליך יכול להטיב עם הארגון שלכם. חברת אמיס מקבוצת א.מ.י יקותיאל היא חברה הפעילה בעולם המסחר בנדל"ן בהוד השרון והמרכז. לחברה שטחי מסחר להשכרה, מתחמי אופן ספייס וחדרי ישיבות ותוך כך גם מקדמת מתחם אופסייט חדשני ומקצועי עבור חברות וארגונים. באמיס מאמינים באיכות עבודה טובה יותר, בסביבת עבודה איכותית ומפתחת. צרו קשר כבר כעת, הצוות המקצועי והמיומן ממתין לכם.

 

 

 

 

המאמרים האחרונים שלנו