כיסא משרדי
תוכן עניינים

המדריך המלא לבחירת כיסא משרדי

אנו באמיס מציעים לא רק משרדים במיקום טוב אלא גם מגוון תשתיות חשובות לעבודה נוחה ויעילה. אחד הדברים החשובים לנו ביותר הוא חוויית השימוש של בעלי עסקים במשרדים ואחד הדברים שהופכים את השימוש והעבודה היומיומית במשרד ליותר פרודוקטיבית, תוך שמירה על הבריאות הגופנית שלנו כמובן, היא כיסא משרדי נוח ואיכותי. במדריך זה נספק לכם את הטיפים הטובים ביותר לבחירת כיסא למשרד שלכם, תכירו סוגי כיסאות שונים ועל מה חשוב לשים דגש בבחירת הכיסא המשרדי שלכם.

סוגים שונים של כיסאות משרדיים:

בחירת כיסא משרדי יכולה להיות מאתגרת כיוון שיש סוגים שונים של כיסאות ולא תמיד אנו שמים דגש על הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת הכיסא למשרד. כאשר הכיסא אינו מתאים למי שיושב עליו, למיקום שלו במשרד ולנוחות והצרכים הבריאותיים של מי שיושב עליו – גם העבודה לא תהיה אפקטיבית בהתאם. לכן חשוב להכיר תחילה כמה סוגים של כיסאות משרדיים:

  • כיסא משרדי רגיל – מדובר בכיסא סטנדרטי שהמחיר שלו הוא גם סטנדרטי, בדרך כלל בין 250 ל-400 ₪ ליחידה. הוא בנוי לרוב מהמושב, משענת גבוהה עד גובה הצוואר או כיסוי שטח הגב, גלגלים לניידות וידניות צדדיות לישיבה נוחה. כיסאות אלה יכולים להגיע במגוון דגמים, צבעים, גדלים ורמות נוחות שונות והם משלבים בין מחיר אטרקטיבי לסטנדרטיות ואיכות ממוצעת.
  • כיסאות מנהלים – אלו כיסאות מעט יותר גדולים לרוב, יהיו בדרך כלל עבים יותר, מרופדים יותר מעור או דמוי עור ויעניקו לכם תחושת נוחות גדולה יותר, לצד מראה יוקרתי ומהודר יותר. אלה יכללו לרוב מערכות כוונון המבוססות על משאבה פניאומטית ולחלק מהכיסאות יהיו גם מנגנונים נוספים מתקדמים כמו מסאג', יכולת הישענות לאחור ועוד.
  • כיסאות המתנה – כיסאות אלו יהיו כיסאות בדגמים, סוגים ואיכויות שונות ולכן גם טווח המחירים הוא רחב מאוד ותלוי בכיסא שתבחרו. יש המעדיפים כיסאות קטנים יותר ואחרים מעדיפים למקם כורסאות יחיד. כיסאות אלה יהיו לרוב מאופיינים בעיצוב פשוט עם דגש על נוחות ויציבות.

על מה חשוב לשים לב בבחירת כיסא משרדי?

  • תנוחת ישיבה – בישיבה משרדית ממושכת מול המחשב חשוב מאוד שהאדם העושה שימוש בכיסא ישב בו בצורה נוחה ששומרת על הגב, הירכיים מאוזנות לקרקע ויהיו משענות לידיים התומכות באמות. כאמור התנוחה האופטימלית עשויה להשתנות בין אדם אחד לאחר בהתאם למבנה גופו ולכן חשוב להתאים את הכיסא גם לנושא זה.
  • איכות המוצר ועמידותו – דבר נוסף שחשוב לשים אליו לב הוא כמובן איכות המוצר וחומר הגלם ממנו הוא עשוי. מלבד העובדה שחומרי גלם איכותיים יחזיקו לאורך זמן רב יותר מבלי שהכיסא יתקלף או ייהרס, הרי שהם גם עשויים להשפיע על נוחות השימוש בכיסא, על מידת היוקרתיות והמראה שלו ועוד.
  • עיצוב – כמעט בכל משרד חשוב לבעל החברה לעצב את המשרד ברוח הצבעים הבולטים של המותג. לעתים זה אומר שחלק מהכיסאות במשרד יהיו בצבעים מסוימים המאפיינים את המותג ולאו דווקא כיסאות בשחור או לבן.
  • ארגנומיות כיסא ארגונומי הוא כיסא שמתאים את עצמו למבנה הגוף של המשתמש ומקבל את הצורה שלו. זה לא רק תורם לנוחות מקסימלית של המשתמש אלא גם לישיבה יציבה ובטוחה יותר מבחינה בריאותית.

דברים נוספים שאתם רוצים לבדוק בעת רכישת כיסא למשרד:

מלבד העיצוב ונושא הבריאות והנוחות כדאי לבדוק גם את מחיר הכיסא, במיוחד אם אתם מתכוונים לרכוש כמות גדולה של כיסאות למשרד. בנוסף חשוב לבדוק את מבנה הכיסא והמפרט שלו: הן מבחינת גלגלים וניידות, הן מבחינת משקל ישיבה מירבי, הן מבחינת אפשרויות ההגהה וההנמכה של הכיסא, גובה המשענת וההגנה שלה על הצוואר והגב וכמובן גם את היקף וטיב האחראיות על המוצר.

המאמרים האחרונים שלנו