אחד הטרנדים החמים ביותר בעולם העסקים הוא שכירת חללי עבודה משותפים. כיום כבר לא צריך להשקיע במשרדים מפוארים עם עלויות רבות של מיסים, חשמל, מים, ריהוט, עיצוב פנים ומתקנים שונים. עלויות אלה הן הרבה מעבר לשכירות החודשית של המשרד ועשויות לנוע בין אלפי שקלים בחודש למשרד קטן לעשרות אלפי שקלים בחודש למשרד גדול יותר. אם אתם עצמאיים או בעלי עסקים קטנים ורוצים לחסוך בעלויות תוך שאתם נהנים ממשרדים מרהיבים בחלל עבודה משותף עם בעלי עסקים אחרים – אתם מוזמנים לבקר אצלנו במתחם העסקי בהוד השרון ונשמח להציג לכם את מגוון היתרונות של סביבת העבודה הנהדרת הזו וכל המתקנים במתחם וההטבות לשוכרים. בינתיים תוכלו להשקיע מספר דקות במאמר זה ולקרוא אודות היתרונות של חללי עבודה משותפים ולמי הם מתאימים.
ראשית – היתרונות של חללי עבודה משותפים:
- כל מה שאתם צריכים במקום אחד – חלל עבודה משותף יהיה לרוב חלל מעוצב, מרוהט ומסוגנן היטב. יש בו את כל מה שצריך כדי להגיע ופשוט לעבוד. תייצרו לעצמכם סביבת עבודה אידיאלית ותחסכו את העלויות של הריהוט, הציוד וכל מה שאתם צריכים.
- רושם ראשוני נהדר ללקוחות שלכם – להביא לקוח למשרד חדר או להיפגש בבית קפה לא מרשים כמו להביא אותו למתחם עסקים יוקרתי בו יש לכם חלקה משלכם. עם ריהוט וציוד משרדי איכותיים, עיצוב אדריכלי ברמה גבוהה, עיצוב פנים שמייצר אווירה עסקית איכותית ופרודוקטיבית – כל אלה ישפיעו בצורה ניכרת על הרושם שייווצר ללקוחות וכמובן גם לשותפים שלכם שיבקרו אתכם במשרד. כידוע אין תחליף לרושם ראשוני ולכן, במיוחד אם אתם בעלי עסקים קטנים או עצמאיים, כדאי יהיה לייצר רושם חיובי על הלקוחות שלכם.
- סביבת עבודה עם אווירה של עשייה – חלק בלתי נפרד מהתפוקה היומית שלכם ו/או של העובדים שלכם תלויה באווירה במשרד. כל עציץ, רהיט ואלמנט עיצובי במשרד עשויים להשפיע בצורה זו או אחרת על התחושות והרגשות של העובדים שלכם במקום, ועל ידי כך גם על התפוקה שלהם בפועל. סביבת עבודה מעוצבת ומסוגננת היטב, עם אנשים העובדים במרץ מסביבכם, יספקו לכם מתחם פעיל, אנרגטי ואטרקטיבי להפעיל בו את העסק שלכם ולהיות פעילים בצורה טובה ופרודוקטיבית יותר.
- אין הסחות דעת של בית – בעלי עסקים עצמאיים ופרילנסרים העובדים מביתם זקוקים לסביבת עבודה נטולת הסחות דעת, כזו שתשרה עליהם אווירה עסקית, משרדית, ותעזור לשפר את התפוקה שלהם שבמידה ניכרת תשפיע גם על ההכנסה שלהם. חללי עבודה משותפים מספקים, בין היתר, גם יתרון זה.
- חיסכון בעלויות – חללי עבודה משותפים לא רק מעוצבים ומרוהטים אלא גם כוללים מגוון שירותים שונים במסגרת המחיר. לדוגמה: מטבחון עם פינת קפה, חדר כושר, חדרי ישיבות מאובזרים ומרוהטים ועוד. מחירי הארנונה, החשמל והמים כבר כלולים במחיר השכירות ואין לכם צורך לדאוג בכל הקשור לביטוחים השונים, עבודות תחזוקה, כיבוי אש ועוד.
- מתקנים נוספים – באמיס המספקת חללי עבודה משותפים בהוד השרון תוכלו למצוא מגוון מתקנים לשימוש דיירי AMYs. בין היתר תוכלו למצוא לאונג' עסקים מפנק ויוקרתי בו תוכלו לערוך פגישות עסקיות ולספק ללקוחות שלכם תחושת VIP. תוכלו ליהנות ממתחם חדר הכושר והסטודיו עם מגוון הפעילויות בו לשיפור איכות החיים שלכם וכמובן מילוי האנרגיות והמצברים במהלך יום העבודה. תוכלו גם ליהנות מפינת הישיבה הקסומה בגג המבנה ועוד.
למי יכול להתאים להשכיר משרד בחלל עבודה משותף?
השכרת משרד בחללי עבודה משותפים יכול להתאים למגוון עצמאיים ובעלי עסקים קטנים, כולל בעלי עסקים שיש להם כמה עובדים להם הם צריכים לספק חלל עבודה איכותי ונעים. עלויות של משרד עצמאי עשויות להיות גבוהות במיוחד וכן עלויות העיצוב והתכנון של המשרד, הריהוט וכל הנדרש עשויות להיות גבוהות במיוחד. פרילנסרים, עצמאיים במגוון מקצועות (אדריכלים, עורכי דין, אנשי פרסום וכמעט כל בעל עסק עצמאי), סטאראפיסטים ואחרים – יכולים להפיק את המירב מחללי עבודה שכאלה וליהנות ממגוון היתרונות שיש להם להציע. לא בטוחים אם שכירת חללי עבודה משותפים מתאימים עבורכם? מוזמנים להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו בחינם וכמובן להגיע לביקור במתחם שלנו בהוד השרון!