התקופה האחרונה ליוותה אותנו בתחושות קשות, לא נעימות, חרדתיות לעתים ואי ודאיות מוחלטת לגבי מצב העסקים והאזרחים בישראל, לגבי נושאים כלכליים, נושאים ביטחוניים ואחרים. כחודשיים וחצי לאחר המלחמה שנכפתה על מדינת ישראל ועל אף העובדה שתמשיך ככל הנראה לעוד מספר חודשים קדימה, חשוב יהיה להתחיל להניע את גלגלי העסק, לחזור לשגרה עד כמה שניתן ולחזור חזקים יותר. עם החזרה לשגרה אנו עדים לערנות הולכת וגוברת לחללי עבודה משותפים בשרון שהפכו להיות מבוקשים ביותר באופן כללי ואצלנו בAMYs במיוחד.
חללי עבודה משותפים – מהם היתרונות שלהם על פני משרדים רגילים?
כאמור חללי עבודה משותפים הם אינם טרנד חולף אלא בעלי יתרונות רבים ומשמעותיים לבעלי עסקים:
- חיסכון כלכלי – השכלת חללי עבודה משותפים יאפשרו לכם לחסוך משמעותית בהיבט הכלכלי. אין צורך לדאוג לתשלומי ארנונה, מים, חשמל, אינטרנט ועוד. גם לא לתחזוקת המקום, למיזוג, טיפול בתקלות וכו'. כל אלה כבר יהיו כלולים במחיר השכירות ולכן תוכלו ליהנות מחיסכון כלכלי אדיר.
- יצירת קשרים – בעוד רבים יספרו שמדובר על אי נוחות בשל נושא הפרטיות, הרי שחללי עבודה משותפים יש יתרון מיוחד שהוא בדיוק ההיפך – באמצעות הכרת אנשים חדשים תוכלו לייצר קשרים, שיתופי פעולה, לחלוק מידע ואסטרטגיות עסקיות, אנשי מקצוע שעובדים עמם ועוד. לצד יצירת סביבת אווירה פרודוקטיבית ונעימה יותר, הרי שניתן גם להפיק רווחים משמעותיים מיצירת קשרים בסביבה שכזו.
- סביבת עבודה פרודוקטיבית – אדם עצמאי העובד ממשרד בתוך חלל עבודה משותף יהיה לרוב יותר פרודוקטיבי מאדם העובד במשרד חיצוני לבד או בבית. הסיבה לכך היא האנרגיות והאווירה במקום. יש סביבה עם אנרגיות חיוביות המשדרת עבודה, תעסוקה ועניין. קל להישאר עירני בסביבה שכזו, אפשר לדבר עם אנשים אחרים וזה משחרר כימיקלים שונים בגוף שלנו שנותנים לנו אנרגיות ועושים אותנו שמחים. על ידי כך גם היום שלנו יהיה יותר פרודוקטיבי, נספיק יותר דברים ונוכל להיות באנרגיות המתאימות בשיחות ובפגישות עם הלקוחות שלנו.
- רושם ראשוני מרשים – בעוד שבעלי עסקים קטנים (בוודאי עצמאיים העובדים לבד בעסק שלהם) יתקשו לייצר חללי עבודה מרשימים וגדולים שייעשו רושם ראשוני מדהים ללקוחות/שותפים עסקיים המגיעים לפגישה, הרי שבאמצעות השכרת משרד בחלל עבודה משותף בהחלט אתם מקבלים את כל מה שאתם צריכים במקום אחד: חלל עבודה גדול ומרשים, מעוצב בטוב טעם, טכנולוגיה מתקדמת, אווירה מיוחדת ואנרגטית ואנשים מסביב שרק יוסיפו לעבודה ולעשייה.
- מתקנים משותפים – למתחמים רבים של חללי עבודה משותפים (וגם אצלנו באמיס כמובן) ישנם מתקנים משותפים כמו לאונג' עסקים פרטי, מתחם לאירועי חברה, חדר כושר, סטודיו עם פעילויות ועוד. אצלנו באמיס גם תוכלו ליהנות מאמיס ROOFTOP – מתחם ישיבה נעים ונוח עם גישה חופשית לדיירי אמיס – אליו תוכלו לעלות, לשבת ולהתפנק בכל זמן שתרצו. מתקנים משותפים אלה יהיו יקרים עבור מרבית בעלי העסקים ולכן השימוש בחלל עבודה משותף שכולל אותם יכול לשדרג את איכות חייכם, לצד יצירת סביבת עבודה מלאת יתרונות וללא צורך בהשקעה כלכלית גדולה.
למי מתאים לעבוד בחללי עבודה משותפים?
עבודה בחללי עבודה משותפים מתאימה כמעט לכל בעל עסק קטן, בוודאי אנשים עצמאיים, המחפשים סביבת עבודה שהיא חיצונית לביתם. סביבת עבודה מרשימה, המספקת רושם ראשוני מדהים ללקוחות, מקום נהדר לפגישות עסקיות עם לקוחות ושותפים ומגוון מתקנים שישמשו את בעל העסק וישפרו את איכות חייו ועבודתו. כל זאת לצד חיסכון כלכלי בתחזוקת משרד באופן עצמאי וכל הכרוך בכך. כך הפכו חללי עבודה משותפים בשרון של AMYs להצלחה מסחררת.
מדוע חללי העבודה בשרון של חברת AMY's הפכו לפופולריים במיוחד?
אמיס מתחזקת מתחם משרדים איכותי ויוקרתי בהוד השרון הנחשב לפופולרי במיוחד. בלי עסקים רבים המגיעים למקום מתרשמים במהירות ולטובה ורוצים לשכור משרד ולהיות חלק מהאווירה המיוחדת במתחם. לצד העובדה שהם ירוויחו אווירה טובה יותר וסביבה פרודוקטיבית יותר הם יוכלו ליהנות גם ממגוון המתקנים במקום: מתחם לאירועי חברה, לאונג' עסקים יוקרתי, חדר כושר וסטודיו עם פעילויות יוגה ואחרות, מתחם ישיבה מדהימה בראש הבניין ועוד. לפרטים נוספים ופגישת היכרות נזמין אתכם ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לראותכם!